استاتوس های خفن تیکه دار و سنگین کوبنده

[RB:Rozblog_Dynamic_Code] [RB:Rozblog_Js]

««««« استاتوس های تیکه دار و سنگین کوبنده »»»»»

هیچ بوسه ای جای زخم زبان را خوب نمی کند

««««« استاتوس های تیکه دار و سنگین کوبنده »»»»»

اینکه می گویند : ادعایی نیست

خودش کم ادعایی نیست …

««««« استاتوس های تیکه دار و سنگین کوبنده »»»»»

به بعضیا وقتی همش بگی چشم

کم کم دل میزنی میشی پشم!

««««« استاتوس های تیکه دار و سنگین کوبنده »»»»»

ﺍﺯ ﻣﻦ ﺑﻪ ﺗﻮ

ﻭ ﺍﺯ ﺗﻮ ﺑﻪ ﻫﺮ ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯼ

ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻭﻗﻒ ﺑﯽ ﻭﻗﻔﻪ ﻫﺎﯼ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﻣﺒﺎﺵ

ﮐﻪ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺗﻌﺒﯿﺮ ﻣﯽ ﺷﻮﯼ

««««« استاتوس های تیکه دار و سنگین کوبنده »»»»»

آدم داغون از اول داغون نبوده عزیز

داغونش کردن

آدم آرومم همینطور!

آدم عصبی هم همینطور

ولی آدم بیشعور از اولش بیشعور بوده

««««« استاتوس های تیکه دار و سنگین کوبنده »»»»»

سخت ترین کار دنیا بحث کردن با کسیه که

به خودش قول داده به هیچ وجه نفهمه!

««««« استاتوس های تیکه دار و سنگین کوبنده »»»»»

وقتی کسی پشت سرت حرف میزنه دو حالت بیشتر نداره

یا میخوان جات باشن نمیتونن

یا میخوان بات باشن نمیتونن

اس ام اس تیکه دار

««««« استاتوس های تیکه دار و سنگین کوبنده »»»»»

آنان که به سرمستی ما طعنه زنانند

بگذار بمانند به خماری که ز ما هیچ ندانند

««««« استاتوس های تیکه دار و سنگین کوبنده »»»»»

قبل از ورود به هر موضوعی!

دقت کنید!

که جوابتون به تو چه نباشه

««««« استاتوس های تیکه دار و سنگین کوبنده »»»»»

اون با یارش من با یادش

نه عمو اون با یارش من با رفیق فابش

««««« استاتوس های تیکه دار و سنگین کوبنده »»»»»

باید ژن آدم بودم داشت نه ژستشو

««««« استاتوس های تیکه دار و سنگین کوبنده »»»»»

به بعضیآ بآس گفت :

تو از همه خوشت میاد منم یکیش

من از همه بدم میاد توام یکیش

««««« استاتوس های تیکه دار و سنگین کوبنده »»»»»

غصه هایت را با  قاف بنویس که هرگز باورشان نکنی

انگار فقط  قصه است و بس …

««««« استاتوس های تیکه دار و سنگین کوبنده »»»»»

از کسی که بهت دروغ گفته نپرس : چرا؟

چون با یه دروغ دیگه قانعت میکنه …

««««« استاتوس های تیکه دار و سنگین کوبنده »»»»»

گفتی : تو دلم اول اخر خودتی

از هر چی دارم بهتر خودتی

خندیدم زیر لب مکرر گفتم

شاهزاده قصه های من خر خودتی

««««« استاتوس های تیکه دار و سنگین کوبنده »»»»»

رفیق الکی تریپ طرف داری نگیر جان من!

ﻣﺎ ﻓﻘﻂ ﺗﻮ ﺗﺮﺍﻓﯿﮏ ﭘﺸﺖ ﻫﻤﯿم …


  • نویسنده : ساحل
  • بازدید : 534بار
  • انتشار : یک شنبه 4 بهمن 1394 - 17:29